Změnila jsem svůj život za 21 dnů.

29.09.2015 22:44

Tento článek píši s odstupem více jak 1 měsíce po ukončení mého přerodu.
Když jsem koncem července začala praktikovat „Návrat k sobě za 21 dnů“, tak jsem měla jasně definovaných  5 cílů:
1/ Můj život není práce, můj život je můj život a já si ho tvořím.
2/ Chci se dostat zpátky do kondice. Mé fyzické tělo strádá a to především díky stresu v práci.
3/ Zhubnu alespoň 7 kg.
4/ Budu se na svět dívat realisticky.
5/ Budu tvořit svůj život.

S odstupem mohu konstatovat, že jsem si splnila bod 1; 4 částečně; 5.
Toto uvádím pro jasnost mého záměru, aby jste všichni pochopili kde jsem se nacházela 21. 7. 2015.

V prvním článku https://navratksobe.webnode.cz/news/navrat-k-sobe-za-21-dni/ jsem si jasně vydefinovala jak na to chci jít resp. jak zmíněných bodů dosáhnu:
1/ Budu pracovat pouze 8 hod denně. Né více.
2/ Budu cvičit min. 21 opakování 5 tibeťanů což je cca 35 - 45 min včetně hluboké relaxace.
3/ Nebudu jíst po 19 hod.
4/ Zkusím si každý den zhodnotit, zda uvidím správně dění v mém životě.
5/ Každé ráno, tomu dát meditaci a zapíši si to, co tvořím na papír.

Tak a teď se dostávám k jádru pudla. 

Body 1,4,5 teď žiji a realizuji. Fakt si život užívám, cítím se plna štěstí a radosti. Mám kolem sebe úžasné lidi, kteří mě mají rádi a naopak. Vše na co sáhnu se mi daří. Práce, vztahy, hraní v kapele, podnikání.
Ale jak jsem vlastně té změny dosáhla?
Úplně jinak než jsem myslela. Hodně se píše o změnách za 21 dnů. Když 21 dnů děláte to samé, tak se Vám to dostane pod kůži a pak už to jde samo. No, ale já narazila na to, že jsem opravdu nechtěla některé věci, co jsem si nadefinovala dělat. Vlastně jsem nechtěla dělat nic z bodu 2 – 5. Žádné drily resp. žádné bezmyšlenkovité drily jenom proto, že musím! Je to švanda, protože jdu proti všem ostatním duchovním rádcům.
Takže necvičila jsem 5 tibeťanů, přitom předesílám, že pevně věřím v to, že to je naprosto dokonalá sestava cvičení pro harmonizaci čaker. Když jsem měla na něco chuť, prostě jsem si to dala, předesílám, že jsem na raw stravě cca z 85%. Miluji sýr, pivko, víno, zmrzku a trojúhelníčky sušenky. Zhodnotit den mě také nebavilo. Nic mi to takto neříkalo. A o ranní meditaci ani nemluvit. 

Víte co jsem si uvědomila? To vše bych dělala proto, abych byla jakási postavička rádoby GURU, velmi oduševnělá, klidná, ničím nerozházená osůbka, která by okouzlovala lidi.
No jo, ale to nejsem já.
Já jsem narozená v raku a jsem plná emocí, života a elánu prožívat dobrodružství!!!
To jsem já, to jenom moje ego se mě snaží udělat někým jiným.
Takže co jsem to vlastně dělala, že jsem ty body 1,4,5 splnila resp. došlo k výrazným změnám v mém životě?


NIC!!!! 
JENOM JSEM SE ROZHODLA TO ZMĚNIT.

A víc jsem do toho vesmíru nezasahovala. A on mi poslal všechny potřebné situace a lidi aby mě posunuli tam, kam jsem potřebovala.

Dám příklad: pokud čtete moje stránky, tak si možná vzpomenete, že jsem před cca 4-5 lety se po 30letech vrátila ke hře na akordeon. 5.8.2015 mě oslovila kapela, která hraje keltskou muziku. Super nářez (www.kapelaegan.webnode.cz).
Fakt jsem si moc nevěřila, ale kapelník je úžasný a má se mnou trpělivost. Sám o sobě tvrdí, že je mimo všechny šablony, tak to si báječně rozumíme. Haha.
Poslední měsíc na mě tlačí, ať odložím noty a hraju intuitivně. Ať vnímám hudbu.
Dále chodím na soukromé hodiny akordeonu k Samovi (https://www.samuelraska.com/), báječný kluk s darem od boha.  No a co myslíte, že mě od srpna říká? Techniku neřeš, tu máš skvělou, vypni hlavu a hraj intuitivně. Prociť tu hudbu! Uf… a to se s kapelníkem neznají. Při poslední hodině mi řekl, mohu ti přesně říci, kde máš co ztlumit a přidat, ale neudělám to. Běž a přestaň myslet a jenom u hraní medituj!!!!! Je mu sotva 30 a mě už skoro 50 let!!!!! Ach ouvej. To bolelo. Moje duchovní ego trpělo.
A do třetice, začala jsem hrát na bodhrón, to je irský buben. Poprosila jsem nejlepšího učitele v republice Láďu Veselého ať mi dá pár lekcí. No a sami si můžete domyslet, že při první lekci padlo? Hraj intuitivně!
Tak to je síla, ze třech nezávislých stran mě vesmír učí nejenom jak hrát srdcem, ale jak žít srdcem. Jak ze sebe dostat blok z lidušky, kdy jsem mohla dělat jenom drily, drily a drily a kdy mě můj otec cepoval. A cepoval tak, že jsem se na 30 let zablokovala (nic ve zlém tati, mám tě ráda). A tento blok, který ve mně vzniknul, když jsem byla malá, tak mě ovlivňoval celý můj život. Chtěla jsem být ve všem naprosto dokonalá. Aby mě měl můj otec rád (což stejně měl, ale to vím až teď).
Věřte, že mi není nejlíp, když mě 30 letí kluci poučují, ale jakmile to řekli všichni, tak jsem věděla, že spadla poklička na hrnec. To je prostě ono a mě se kóóóónečně rozsvítilo.
No a takto si můžete odstraňovat všechny bloky co máte.
 

Takže jaká pro mě plyne poučka z cesty „Návrat k sobě za 21 dnů“?
Důležité je, že se rozhodnete! A pak děláte činy. Možná blbé, ale děláte.
Snažíte se maximálně a to vesmír ocení a nasměruje Vás přesně tam, kam potřebuje on, aby jste se dostali tam, kam se chcete dostat vy.
Základ je rozhodnout se tzv. vyslat šíp. A pak dílčími kroky se posunovat, ale přitom na výsledcích nelpět. Jak jsem puntičkář, tak jsem to samozřejmě sledovala, jak co dělám a stále se hodnotila (hlavně co nedělám, co bych měla a co je správné). Ale to nikam nevede!  Jakmile jsem to 13 den pustila a řekla jsem, že chci dosáhnout těchto bodů, ale prostě ty zasr…. tibeťani mě fakt nebaví, tak ksakru to přeci nebudu dělat, tak se vše dalo do svého pohybu. Ale pozor pro lenochody. Musíte být i vy připraveni plout na vlně pohybu. Posunout se tam, kam Vás vesmír posunuje a pokud dostanete nápad tzn. mluví Vaše duše- intuice, tak se nebát a jít za tím. Být vnímavý a jít za tím svým rozhodnutím, že ano, teď měním svůj život.


Helena
 

PS: A pro štoury, jak to, že se mi nepodařilo splnit body 2 a 3? Myslím, že už bych tolik změn neustála. Myslím, že jsem si toho naložila moc. Toť můj perfekcionismus, který teď pouštím pryč ze svého života ………howgh

Zpět