Můj první půst - a jak jsem si ho přizpůsobila

30.08.2016 21:55
Jsem sice již 6 rokem na raw stravě, ale zatím jsem nikdy necítila, že si mám dát půst. Naopak jsem cítila, že to pro mě vůbec není vhodné.
Minulý týden mě přišlo min. 3x informace o půstu, vnitřní hlas mi našeptával neustále, že by to bylo prima, a když znamení nepřestávala, pochopila jsem, že nastal čas i u mě pro půst.
Šla jsem do toho jenom pro to, že mi to vesmír hodně zrcadlil a vnitřní hlas mi to neustále říkal. Ono to dokonce pokračovalo samo, že jsem začala koncem týdne i méně jíst , úplně přirozeně.
Jako vždy, si to jedu po svém vlastní ose. Tzn. nestuduji žádné manuály, ale naslouchám vnitřnímu hlasu. Takže jsem si řekla, dobře od pondělí budu držet půst. Poprosila jsem svůj mozek, aby přijal tuto myšlenku a byl s ní v pohodě a pochopil, že to mému tělu a životu velmi pomůže.
Takže od pondělí mám půst. Resp. celou dobu co jsem na raw stravě, tak nakupuji intuitivně a vlastně nevím pro co jdu do obchodu. Tak i tentokrát jsem postupně vyprazdňovala ledničku a spotřebovávala ovoce. A v neděli mě můj vnitřní hlas vyslal do obchodu a koupila jsem jablka. Takže z nějakého mě nepochopitelného důvodu, sice mám půst, ale 1 jablko denně si k obědu dávám. Nakrájené a lépe stravitelné. Hodně piji, vnitřní hlas mi neustále říká, ať hodně piji, ať jdou ze mě toxiny ven, takže min. 3 listry denně vypiji.
Je úterý tzn. 2 den půstu mohu konstatovat, že jsem vůbec neočekávala, že to bude tak jednoduché. Tím jak signál přišel od duše, a domluvila jsem se i se svým mozkem, tak nemám hlad a nemám žádné chutě. Resp. dnes mě cca 3-4x přepadla na vteřinu chuť, ale poprosila jsem, že to není vhodné a hned to přešlo. Úžasné. Intuitivně nedělám žádné velké akce, spíše žiji klidovější režim. Ale moje okolí nic nepozná, takže klidový režim v uvozovkách.
Co je zvláštní, z pondělí na úterý jsem se probudila cca ve 2 hod a asi do 5 jsem nemohla usnout. Jsem zvědavá, co bude dnes v noci. Dnes mi začalo odpoledne až večer tlačit v uších, jako když jste v letadle, ale bohužel to nejde profouknout, tak jako to každý děláme v letadle. Tak uvidím. Je to docela nepříjemné i s ohledem na to, že jsem dnes měla zkoušku s kapelou a v neděli máme koncert.
Tak jsem zvědavá, co se bude dít dál.
Jo a ráda bych při té příležitosti i zhubla. Proč ně,že? Je to prostě bonus na víc.
 
Mějte se krásně
Helena

 

Zpět