6 –11 den mého půstu

08.09.2016 11:06

6 den půstu jsem 1 jablko denně nahradila cca 150g sušených rajčat. Nevím proč, mohu se jenom domnívat, že to je kvůli oleji. Aby z tlustého střeva šly pryč usazeniny a nebolelo to. Je pravda, že  9 den se ze mě uvolnil nějaký „bordel“, ale bylo to v pohodě. Chutě až do 10 dne jsem neměla, teď již 2 den mám chuť na sladké. Asi se paraziti vyhladověli a potřebují svoji dávku.  Ale není to nic výrazného, spíše to vnímám a napadá mě jít si koupit zmrzku. Pokračuji stále se sušenými rajčaty a  1 jablkem. Hlava je stále plná, asi toxinů, a necítím, že by se to nějak uvolňovalo. V pondělí si jdu pro jedny zajímavé šamanské kampy do očí. Nevím, jestli jste někdo v rámci šamanských obřadů absolvovali kapání tekutého tabáku do očí, dost to pálí, ale také hodně prozřete a protáhnou se Vám celé dutiny. Tak podobné kapky si vyfasuji v pondělí, tak uvidím, zda mi to rozeběhne lymfatický systém v hlavě, aby šly ty toxiny pryč. 11 den poprvé cítím trochu stresu v sobě. Celou dobu půstu normálně chodím do práce, a když jsem tam vystavena stresu, tak zjišťuji, že nejsem odolná a začnu mu hned podléhat. Ale to až od tohoto 11 dne.  7 den půstu jsme měli s kapelou koncert na hrnčířských trzích a zde musím říci, že jsem sledovala úbytek pozornosti. Dělala jsem překlepy, které normálně nedělám. Za 2 dny máme zase koncert, tak uvidím, jak na tom s pozorností budu. Váha nejde nijak dramaticky dolů, jestli jsem zhubla odhadem tak 2,5 kg? Nevím přesně. Ale je o samozřejmě tím, že jsem přes 6 let na raw stravě.

Co začínám mít, jsou nádherné meditace, vizualizace a jakoby větší spojení s mým vědomím, dostávám zajímavé odpovědi a podněty.

Celkově stále cítím hluboký vnitřní klid a harmonii. Jenom teď překonat hlad parazitů krmících se sladkým. Ono totiž v ovoci je sladkého dost, takže asi jsem je měla přemnožené. Toto budu muset ještě probrat se svým vědomím. Pak dám vědět. Je pravda, že jsem si i ráda dala čokoládu. Popřemýšlím, jak je to nejlepší pro můj organismus se sladkým ovocem či zobáním. To myslím mám hodně ovlivněné parazity v sobě a nemyslí mi to jasně. Tam mi ego ještě zkresluje informace.

Piji stále cca 3 – 3,5 denně tzn. cca o 1 l více než normálně. Jsem večer unavenější, chodí dříve spát. Tím jak jsem na raw stravě, tak mě stačilo v pohodě už jenom 5 – 6 hod spánku, ale teď potřebuji min. 8 hod.

Přeji všem krásný den

Helena

Zpět