TUPÉ HLAVY A ESOTERIKA

25.08.2014 23:22

Co mě vrtá hlavou je, jak my lidi jsme ovlivnitelní. Jsme ochotni na sobě makat a pak nám někdo něco řekne a my zahodíme svůj zdravý rozum a tupě posloucháme. Nedej bože ještě se tím i řídíme.

Positivní afirmace, myslet positivně, přát si, představovat si, žít v hojnosti, říkat si jak jsem bohatý, jak jsem zdravý, blablabla. Na druhé straně ten den mě okradli, bolí mě páteř a nemůžu skoro chodit a do toho všeho mě chytil průjem.  No krása. Rozum by řekl, to je den  blbec, to je pech. Esoterické já řekne, to je ale krásný den. Ten člověk mě okradl, to je báječné, ať si ty peníze užije. Hlavně, že  jsem zdravá, nic mě nebolí a prostě se mám báječně, blablabla.

Vážení, to jsou přeci kecy. Tohle nás má dovést k osvícení? Leda tak ke krátkozrakosti, protože si nevidíme na dno duše a lžeme si do kapsy. Jak taková afirmace o pozitivním myšlení může fungovat, když uvnitř jste našrot, jste na dně a přesvědčujete sami sebe, že tomu tak není? To není zákon přitažlivosti, to je hloupost. Nedůvěra v samu sebe, nedůvěra ve své pocity. Prostě když mě něco semele, tak mě to semele. Prostě si to přiznejme a nelžeme si. Jakmile si to přiznáme, uleví se nám. Pak je čas na změnu.

Ano, mám problém, ale chci ho změnit a měním ho právě teď.

Jednoduché, esoterické a přitom si zachováte zdravý rozum.

Buďme dál vnímaví na práci na sobě, na to jít do hloubky sama sebe, ale neztrácejme přitom zdravý rozum. To je naše druhá část a ta musí být v harmonii s intuitivní částí.   

I osvícený člověk když vidí komára, jak ho vysává, tak si může zanadávat. Bože jsme jenom lidi. A to je krása. Tak se za nic netrestejte tím, že si lžete sami sobě. Podívejte se pravdě do očí a vzmužte se přiznat si pravdu. To je další krok na cestě k tomu to změnit a přitom zůstat člověkem i bohem.

Vaše Helen

Zpět