Osobní konzultace

17.02.2012 09:47

Nejsem léčitelka. Nejsem šamanka. Nejsem bylinářka.

Já Vás neuzdravím.

Věřím v to, že každý z nás může uzdravit sám sebe v jakémkoli okamžiku svého života.

Společně se můžeme pokusit najít pro Vás tu nejvhodnější cestu, pokud ji vy nevidíte, mohu Vás navést na vaše možnosti a už bude na Vašem rozhodnutí, kterou cestou se vydáte.

Já sama sebe uzdravuji již více jak 10 let. Tvořím svůj život radostnější, ale to neznamená, že si neprocházím nepříjemnostma, či neřeším své bloky. Jsem člověk jako vy, takže nečekejte boha, když ke mně přijdete.

Společně se ale pokusíme najít světlo či boha či lásku (nazvěte to jak chcete) ve Vás.

Jak:

naladíme se společně na Vaši duši, Vaše vyšší já a pokud bude potřeba, budeme pracovat s Vašima vnitřníma bytostma. Budeme pracovat na Vašich blocích a vzorcích, budeme je zvědomovat. Budeme pracovat s Vaším fyzickým a emocionálním tělem.

To vše a mnoho dalších věcí souvisejících se životem můžeme probrat při osobní konzultaci. Nepoužívám žádné techniky, žádné zasvěcení. Používám svoji intuici, spolupráci s mým vyšším já a své životní zkušennosti. Pokusím se Vás naučit jak porozumnět a pracovat se svojí duší. Myslím, že klíč ke všemu máte sami v sobě.

Jenom vy znáte odpovědi na své otázky.   

Naučím Vás jak pracovat sám se sebou, jak integrovat své bolestné vzpomínky, jak se postupnými kroky uzdravovat a sám sobě porozumnět. Není to nic složitého a nepotřebujete znát žádné tehniky ani se žádné učit. Mohu Vám pomoci nastoupit cestu samostatné práce na sobě.

V případě Vašeho zájmu mě prosím telefonicky kontaktujte: 602 592 103 a domluvíme si termín osobního sezení, které trvá cca 1 - 4 hod. 

Cena 1 sezení je 1400 Kč. V případě, že máte finační problémy, můžete zvolit částku adekvátně Vašim možnostem a nebo bártr.

Pro mě je dar pomoci Vám, vy budete moji žáci i učitelé zárověň.

Osobní konzultace může probíhat u mně doma:Kontakt

Mohu dojet i k Vám domů v případě, že uhradíte vzniklé náklady na dopravu.

Mohu v dopoledních, odpoledních i večerních časech.

Helena

 

Zpět