Návrat k sobě za 21 dnů - 3 a 4 den

24.07.2015 17:30

Dokázala jsem to a cvičím každý den min půl hodiny a sladkosti mám jenom zmrzlinu, i protože jsou hrozné vedra.

Je zvláštní co to se mnou dělá. Vidím, že jsem na sebe hrozně hrdá, že to dávám. Hodně mi to pomohlo zvednout sebevědomí. Fyzicky i duševně se cítím líp. Víte ono cvičení 5 tibeťanů je velmi úžasné cvičení. Harmonizuje všechny čakry v těle, úplně to cítíte při každém cvičení, jak je jim líp a líp. Mám teď hodně zablokovanou 1 čakru, protože už ¾ roku jsem neměla sex. A to přitom sex miluji, ale bohužel se mi nějak vyhýbají osoby s kterými bych ho mít mohla. A samotnou mě to moc nebaví. On vůbec sex je hodně podceňovaná činnost. Příroda nás jím obdařila a myslím, že v našem životě má obrovský smysl. Při energii splynutí dokáže dvojice zažít neuvěřitelné zážitky. To spojení, při kterém nevíte o čase a prostoru a jenom si užíváte jednotu se vším. Nádhera. Je mi hodně blízké učení tantry a doufám, že můj příští partner se mnou bude tyto zázraky objevovat. Mohla jsem zatím jenom po očku nahlédnout a vyzkoušet tantru, a je to báječná věc.  Kdo to nezažil, nepochopí. Ale vyžaduje to správného partnera, který není ponořen jenom ve svém egu, ale má se rád a je schnopen skrze lásku se propojit s jednotou a tudíž i se mnou. Při učení tantry myslím člověk již musí být hodně srovnaný sám se sebou, protože se tomu druhému musíte hodně odkrýt, řekla bych více než do naha, a to není jednoduchá záležitost.  Je potřeba milovat své tělo,  nestydět se a říci si. Na druhou stranu , ale je plně schopen poskytnout rozkoš i tomu druhému mimo prostor a čas. Můj bývalý partner čučel na hodinky, aby mi neposkytl rozkoš ani o vteřinu déle než já jemu. To je pak o ničem.

Mám teď před sebou zatěžkávací zkoušku, protože na týden odjíždím na dovolenou, tak doufám, že vydržím cvičit a stravovat se i nadále bez sladkostí.  

Co mi stále moc nejde, to je ranní plánování. Raději vykonávám milion věcí, než abych si v klidu sedla a naplánovala – visualizovala si svůj den. Nechápu, proč mi to činí takové problémy.  Zkusím e na to více zaměřit, ale je pravdou, že teď se hodně zaměřuji na to abych se donutila cvičit. Je to neuvěřitelné, vím, že mi to dělá dobře, cítím se po cvičení báječně, ale přesto každý den bojuji s tím donutit se cvičit. Proč to ego tak vehementně popírá? Jaký to mám v sobě bláznivý program? Budu sto muset zjistit a odstranit ho resp. egu vysvětlit, že tento program již není pro nás dobrý. Že se nemusí ničeho bát, když budeme krásní a spokojení sami se sebou, tak to pomůže i jemu. Je fakt, že ego si rádo komplikuje život, rádo hledá problémy, aby měl co řešit. Protože si myslí, že to je jeho úkol, sále něco řešit, ale ono to tak vůbec není. Tak toto mu budu muset v nějakých vnitřních rozhovorech vysvětlit.  

Takže vhůru do života, visualizování, cvičení a užívání života.

Zpět