Návrat k sobě za 21 dní - 1 den

21.07.2015 23:43

Včera bylo 20. 7. 2015. Jmenuji se Helena a rozhodla jsem se, že za 21 dnů změním svůj život.

Proč?

Nedělám věci, které mě naplňují. Trápím se a cítím se být málo šťastná. Začínám mít i zdravotní problémy , takže je nejvyšší čas na změnu.

Co chci změnit?

1/ Můj život není práce, můj život je můj život a já si ho tvořím. Pokusím se najít v práci, kterou dělám opět naplnění a radost.  Nepustím k sobě stress a obavy z vedení firmy a z odpovědnosti, která mi byla svěřena.

2/ Chci se dostat zpátky do kondice. Mé fyzické tělo strádá a to především díky stresu v práci. Takže, každý den budu cvičit 5 tibeťanů 21 sérií. Tělo krásně zpevním a bude pružné jako před rokem.

3/ Zhubnu alespoň 7 kg. Stres jsem řešila mlsáním sladkostí. A to jsem převážně na raw stravě (tak z 80%). Takže s tím musí být konec. Budu jíst jenom když mám hlad a budu rozmlouvat se svojí myslí a vysvětlovat jí, že jíst když nemám hlad, je únik.

4/ Budu se na svět dívat realisticky. Jsem od přírody optimista, ale někdy to hraničí až ze zaslepeností, že nechci vidět tu druhou stranu mince. Naučím se, jak vybalancovat přehnaný optimismus a realitou života a přitom nespadnout do negativity, pasivity a odevzdání.

5/ Budu tvořit svůj život. I nadále budu snít velké sny a vize, ale začnu si vizualizovat menší - dílčí cíle, kterých dosáhnu relativně brzy.  Prostě půjdu krůček po krůčku. A to si budu užívat plnými doušky a s radostí ze života.

Teď zapojuji racio a dám si k tomu konkrétní časy a kroky k naplnění cílů. Racio je výborné, když s Vámi spolupracuje a nejde proti Vám. :

1/ Budu pracovat pouze 8 hod denně. Né více.

2/ Budu cvičit min. 21 opakování 5 tibeťanů což je cca 35 - 45 min včetně hluboké relaxace.

3/ Nebudu jíst po 19 hod.

4/ Zkusím si každý den zhodnotit, zda uvidím správně dění v mém životě.

5/ Každé ráno, tomu dát meditaci a zapíši si to, co tvořím na papír.

Takže hurá do toho!!!!! A jdu si zacvičit abych se nastartovala.

Den 1.

Před 3 roky jsem začala vytvářet projekt sociálního podnikání, pro jednu neziskovou organizaci. Úžasně mě ten projekt naplňoval po dobu cca 2 let. Bavilo mě to, naplňovalo mě to, cítila jsem se užitečná. Ale poslední rok, řeším akorát stresy z nedostatku peněz, personální problémy apod.  To vše mě dostalo do spirály stresu, nedůvěry v sebe a odevzdanosti. Nejsem schopna dostatečně tvořit, nemám sílu, energii a ztrácím spojení sama se sebou, s mojí podstatou neboli monádou či duší. Nazvěte to jak chcete.

Nikdy jsem neměla žádné vážnější zdravotní problémy, pouze se léčím z krátkozrakosti a to již 5 let. Zatím se mi podařilo snížit dioptrie z 8,5 na 6. Ale již déle než rok (haha) se to neposunulo ani o píď. No ani se nedivím.

Takže když mě před cca měsícem začalo píchat nad srdcem a to tak, že jsem se nemohla hýbat, tak to mě dostalo. Uvědomila jsem si, že se nemůžu firmě, ani sociální ani těm postiženým obětovat. Oni se mi také neobětují.

Když nemám sama sílu a energii, nemohu ji dávat. Takže dnes jsem dělala pouze 8 hod. Super, měla jsem čas zajít na melír, číst knihu a cvičit na akordeon. Víte, já začala cca před 4 lety hrát na akordeon, na který jsem hrála v LŠU před 40 lety. Síla. Moc mě to naplňuje a vřele to každému doporučuji. Najděte něco, co Vás naplní , dodá energii a kde zapomenete, že jste unaveni. Pro mě to je jako meditace. Cvičím třeba 3 hod a odejdu naprosto plná energii a čas plyne ani nevím jak. A pokud zasednu k hraní s blbou náladou, či v depresi, vždy se mi to po hraní srovná.

Ráno jsem si meditaci a naplánování dne nedala, tak snad zítra.

Takže půjdu teď cvičit, hodím sprchu a hupky do postele zhodnotit svůj 1 den mého nového života.

Jídlo jsem se skoro splnila. Dopoledne jsem si koupila borůvkový koláč a byl fakt báječný. Takže žádné výčitky, bylo to super a mé tělo to potřebovalo. Pak jsem jedla zbytečně třešně v době, kdy jsem vůbec neměla hlad, ale prostě síla zvyku. Byli ale výborné. Mňam. Od 19 hod už jsem nejedla, takže jsem úžasná a zvládla jsem to. Musím se pochválit.

Venku je vedro 38° C. Od 19 hod se přemlouvám, abych šla cvičit. Je 23,33 hod. Tak až toto dopíšu, doufám, že to dám a půjdu cvičit. Víte naše ego(racio) je poměrně líné a snaží se vytvářet problémy, aby mělo co řešit. A pokud mu nevysvětlíte jako malému dítěti co chcete, proč to chcete a jak Vám to pomůže, tak bude klást překážky. Je potřeba ho namotivovat, hezky poprosit. Jste to vy, ego k Vám patří a je Vaší nedílnou součástí. A pokud něco nechce, je potřeba mu to vysvětlovat tak dlouho, dokud nezmění názor a nezačne tu věc řešit tak, jak chcete vy. A k tomu slouží právě těchto 21 dnů.

Zpět