VÍRA a LÁSKA HORY PŘENÁŠÍ!

29.01.2012 11:45

Od května cvičím pravidelně cviky podle Henryho Benjamina na vyléčení krátkozrakosti (kniha ke stažní zde: navratksobe.webnode.cz/news/dobry-zrak-bez-bryli/).

Mám 8,5 dioptrie již 20 let v neměnné fázi.
To cvičení mě učilo a učí trpělivosti, víře a naději. Učí mě věřit v zázraky a mění mi celý můj život.
A teď od pátku......... mám o 2 dioptrie míň. Ještě mi občas oči ujedou a chvilku jim trvá než se zaostří, ...ale vidím, že to je věc cviku a také nesmí být oči unavené. Když se mi to děje, domluvím se se svým egem, které se mi báječně stará o moje tělo, co mám dělat aby si oči odpočinuly. Vše řídím pouze svojí intuicí a komunikací s egem.
Víte, někdo má pocit, že máme s egem bojovat, taky jsem si tím prošla, ale naopak, ego se nám stará o naše tělo o naše bytí zde na Zemi, proto by jsme ho měli milovat. A ono když pak cítí lásku, nepotřebuje jí hledat jinde a udělá pro nás vše. Tudíž bude i v souladu s Vaší monádou a Vaším posláním.

Takže všem , kdo máte jakýkoli problém přeji VYTRVEJTE a MĚJTE VÍRU. VÍRA a LÁSKA HORY PŘENÁŠÍ.

 

Zpět