Vibrace a můj život

30.12.2011 13:14

 

Nedávno jsem diskutovala se svým přítelem o tom jak je to s nízkými a vysokými vibracemi lidí, Země, Vesmíru. Hodně se o tom teď povídá a píše, kdo je jak "vysoko", kdo se pohybuje v "nízkých" vibracích a pod. Až mi to někdy zavání tím, že by se někdo mohl povyšovat nad druhého. A ejhle, to by znamenalo co? Že by vystrčilo růžky naše "duchovní" ego?

Hm, je to zvláštní. Moje spojení s Matkou Zemí vůbec není o tom, zda jsem nízko či vysoko. Mám pocit, že to je v míře mé lásky k ní. Pomohlo mi k tomu to, že mám otevřenou srdeční čakru pro Zemi, pro sebe, pro okolí, prostě pro všechny. Jak se pak ale bráním těm tzv. temným energiím z okolí, když mám otevřenou srdeční čakru? Nevím, ale chce se mi říci, že všechny "temné" energie s kterými jsem se kdy setkala byly energie hluboko ve mně usazené a mnou naprojektované. Týká se to i ega, které je také jenom naše projekce, náš program. Jak uvnitř tak venku, jak nahoře tak dole. Co vysílám to přitahuji. Velmi jednoduché poučky, ale někdy mám sklony na ně zapomínat a používám je pouze, když se mi to tzv. hodí. Ale teď se mi to nehodí. Protože co by to znamenalo? Když jsem viděla nebo cítila  temnou bytost byla to temná bytost uvnitř mě? Když jsem se setkala s bolestí a utrpením okolo mě, byla to bolest a utrpení uvnitř mě? Ach to snad nikdy nemá konce. Já přece necítím uvnitř žádnou bolest, tak proč se mi projektuje? To je nesmysl...... Ale bohužel, s odstupen mohu pouze říct ano , byla to část ve mně, kterou jsem neviděla, nechtěla vidět a přesto jsem ji stále hledala. A stále ještě kousek hledám.

Ale jak to co hledám tedy vypadá? Je kus něčeho špatného ve mně? Je to nějaký můj minulý život? Ale jaký když čas neexistuje. Dobře je to tedy nějaký můj paralelní život v jiné dimenzi? Co to tedy je a jak se to projevuje? Jak to poznám? Nevím. Jsem jenom kus energie, která je v pohybu. A někde ve mně ta energie proudí pomaleji než zbytek. Tak jak tu pomalejší energii mám najít? Zrcadla, zrcadla, zrcadla. No jo, jak těžké si přiznat, že se mi děje jenom to, co se děje i uvnitř mě. A kde je ta energie nahoře nebo dole? Energie je přece opět v nějaké energii. Jinak by byla v tzv. vakuu. Je Země vakuum? Ne to určitě není, ta žije až až. A když žije je v pohybu. Dobře je Vesmír vakuum? Myslím že není, protože to by tam nemohla existovat Země a Slunce. Tak jak si to vlastně mám představit?

Představuji si, že vše je energie, která proudí někam. Může proudit pomaleji, rychleji ale vždy tam je nějaký pohyb. Dobře takže dejme tomu, že Vesmír je živá bytost podobná člověku. Tj. má energetická centra-čakry, meridiány, a kanály, které to propojují a udržují v pohybu. Pak má i různé orgány, které mají na starosti získávat a čistit energii. Takže co by mohlo být čakrou? Slunce? Přijímá i vysílá neuvěřitelné množství energie. Energii posílá dál do meridiánů. Co může být meridiánem? Mohla by to být Matka Země? Je plná života, plná proudící energie, ale v jádru je to celé kompaktní energie, která drží pohromadě a je úzce propojena se sluncem. A co bytosti na Zemi? Ty jsou skrze energetickou mízu vyživovány Matkou Zemí, je to součást i pokračování meridiánu.  Stromy, lidi, zvířata, vše je napojeno na mízu Matky Země. Co to znamená energeticky? Lidi, zvířata, příroda jsou naladěni na stejnou energii jako Země, protože jsou její součástí. A my když se snažíme v současné době tu energii přerušovat více a více, tak se sami odstřihujeme od mízy života, ale přitom se nám ztrácí smysl toho života. Může to nějak ohrozit energii Země? Spíše nemůže, ona se zase srovná, tak jako my máme techniky na harmonizaci energetického systému, tak stejně tak Matka Země. Ona se zharmonizuje, nechce nás "zabít", vždyť jsme její součástí, ale zharmonizuje i nás aby se spojení navrátilo na správné místo. Aby zase energie proudila  stejně rychle jako u Matky Země.

A co by ale byly ostatní planety, které známe? Že by nějaké očistné orgány úzce spojené s danými meridiány a čakrami? Něco jako buňky? Nebo třeba i paraziti? Zatím toho mnoho o jiných planetách nevíme, takže proč ne. Možné je vše. Ale jedno je jisté. Jak nahoře, tak i dole. Jak vně tak i uvnitř. 

Co jiné dimenze, jiné vesmíry? Že by jiné čakry? A že bychom se tedy teď pohybovali směrem k další čakře ebo naopak k ám prodí energie z jiné čakry a my se máme vzájemně spojit a zharmonizovat? To je možné, ale co ta energie, která se nezharmonizuje? Mohla by odejít jinam a tam vytvořit svůj energetický shluk. A žít dál. A dál tvořit resp. proudit. Dál se rozpínat.  

Takže co to znamená pro můj život? Pokud já budu mít svůj kanál s mízou v pořádku bude můj život nádherný, pestrý, láskyplný stejně jako Matka Země. Protože to je zákon přitažlivosti. Energie podobné se přitahují. Takže tam není prostor pro něco nekompaktibilního. A pokud já jsem naladěná na Matku Zemi, jsem naladěná i na Slunce, jsem naladěná na život a nemusím již nic jiného vědět. Můžu mít v sobě ještě některé toky energie, které plynou pomaleji, ale postupně se to srovná a vyladí. Tak jako všechno.

Nemusím číst návody, nemusím znát techniky, nemusím vědět vůbec nic, jenom naslouchat přírodě a sladit se s ní. Vše ostatní půjde samo a není potřeba vědět proč a jak. Je třeba pouze být. Beze strachu.

Zpět