Proč se mě při slově TRANFORMACE ježí chlupy na rukou?

01.10.2012 07:49

Jsem na své cestě nalezení sama sebe déle jak tři roky. Prošla jsem si hledáním na různých seminářích, měla jsem duchovní učitelku, které si nesmírně vážím, nicméně již s ní nesouhlasím ve všem a jdu svojí cestou, měla jsem partnera, který mě duchovně hodně posouval, měla jsem Matku Zemi, která mi pomohla celou dobu být uzemněná a neztratit smysl pro realitu, jinak bych už dneska lítala jak holubička.

Takže docela náročné tři roky. Nicméně kde jsem dnes? Nejsem žádný guru, nedělám žádné semináře ani neléčím lidi. Peníze na žití si vydělávám ve dvou zaměstnáních, přičemž to jedno mohu dělat v tom druhém, což je úžasné a neplýtvám časem. Takže časově mi to vyjde jako bych měla jedno zaměstnání. Proč tomu tak je? Celou dobu jsem si přála, mít o něco více peněz a přitom jsem si říkala, že chci žít v klidu a harmonii. Mít dostatek času na přírodu, na mé koníčky a to jsem si často opakovala. Že potřebuji jenom 5 000 Kč navíc. No a ono to přišlo. Naprosto nečekaně. Takže penězi se nemusím trápit a mohu dělat vše, co mě baví. tj. hrát na akordeon, chodit do přírody, číst si, malovat, pomoci někomu, když ho něco trápí, být se svými vnoučaty a svojí dcerou, trénovat juniorky a přitom aktivně sama hrát softball, cestovat apod. A přitom stále žiji v klidu. Můj čas se nezrychluje, spíše tak krásně plyne a já se na něm vezu. Úžasné.

Jsem rok a půl vitariánem, ale né proto, že bych si to tehdy řekla a udělala nebo to plánovala, ono to přišlo samo, postupně. Vůbec nepřemýšlím zda mám všechny potraviny, co potřebuji. Věřím své intuici a ta v obchodě vybírá to, co potřebuji a mě to chutná. Často si koupím zmrzlinu anebo něco sladkého, no a on se svět nezboří. Ale té radosti, když je zmrzka dobrá…….úžasné. Takže si říkám, neber vše jako nějaké dogma. Dělej věci, co ti dělají dobře a co tě naplňují radostí, štěstím anebo láskou.

Když já tak ale žiji, jsem šťastná a někdy se usmívám do okolí jako „blbeček“, tak si říkám, ale já nejsem osvícená. Co já musím ještě udělat, abych byla osvícená? Nedávno jsem viděla povídání z knihy Poslové úsvitu, je to tzv. Plejádské učení. Nechci hodnotit, to ať každý posoudí sám. Nicméně říká se tam, něco v tom duchu, že chtějí abychom si svojí pravdu našli sami, abychom jim slepě nevěřili, že je to jejich pravda a my, každý z nás, bychom si měli najít svojí pravdu. Pod to se mohu pouze podepsat. Věřím tomu, že na světě je více jak 7 miliard různých realit, že každý žijeme svou realitu (svůj holografický vesmír) a pokud se nám někdy na naší cestě stane, že nás osloví realita někoho jiného a my jí chceme žít je to prima, ale nesmíme zapomenout, že ta naše realita bude trochu jiná. Nebude stejná, ale může být podobná, pokud se nám líbí. To záleží na nás. Takže pokud Vás učitel i duchovní, něčemu učí je dobré, abyste si vždy uvědomili, že vy to budete mít trochu jiné nebo možná úplně jiné. Už teď když tato slova píši mi naskakuje, že tato slova nemusí platit pro Vaši realitu, tak jenom si to uvědomujte na vědomé rovině, vstřebejte danou informaci a pak žijte svůj život naplněný radostí, štěstím a láskou. Anebo tím čím chcete, to záleží na Vás. Jenom si to řekněte, co to je, to co opravdu chcete, jak chcete prožít Váš život.

A teď se dostávám k tzv. jádru pudla. Takže chcete prožít Vás život v tzv. transformaci? Já ne. Já chci svůj život prožít v klidu, souladu a harmonii. Každý den se naladím na Matku Zemi a nemám pocit, že by prožívala nějaké trápení ohledně přísunu větší energie, ohledně toho, zda tady jsou mimozemšťané a že musíme udělat to a to abychom společně vzestoupili. Ona prostě plyne. Plyne v poklidu, lásce a nikam nespěchá. No jestli existuje opravdu něco jako transformace, tak ona jí prožívá v pohodě. Takže já chci to samé. Představuji si nás lidi, že jsme něco jako bakterie - buňka na bytosti zvané Země. Někdy Země vypustí páru, někdy udělá i potřebu, někdy ale září štěstím a krásou. Procesy a emoce jsou tam stejné jako u lidí. Jak uvnitř tak venku. Jak v makrokosmu, tak v mikrokosmu. Co kdyby Země byla jakousi čakrou jiné bytosti nebo spíše meridiánem bytosti zvané Galaxie. Mohlo by se stát, že skrze ten meridián začíná více proudit energie, protože bytost Galaxie něco udělala a energetický tok se tzv. prošťouchnul a začíná více proudit naším meridiánem tj. Zemí. Co dělají Vaše meridiány, když si něco odblokujete? Jsou v pohodě, přizpůsobí se danému rytmu Vašeho těla. Možná miliardy buněk zemřou, ale to není podstatné, protože každé ty buňky mají svojí úlohu a zůstávají tam ty, co dále budou meridián podporovat a budou s ním v souladu, budou v souladu s větším prouděním energie. Co ty ostatní buňky, co zemřely? Ale to byl jejich život, součást jejich poslání. Oni se záměrně zrodily se svojí úlohou a strašně moc pomohly meridiánu začít fungovat s větší energií (není důležité jestli to je lepší či horší, je to jiné fungování meridiánu). Bez nich by to určitě nešlo. A teď ten meridián je na nové cestě, ale stále jakoby plyne, vše plyne stejně akorát s větší intenzitou, větším vírem, a rychlejší reakcí. Takže tak nějak si představuji, že se děje tzv. transformace. Mě to pomáhá uvědomit si, co je podstatou toho, co se děje v mém životě a nebabrat se v nedůležitých detailech. Netrápit se věcmi, které nemohu ovlivnit, ale pracovat na věcech, které ovlivnit mohu.

Také se často hovoří o tom, že pokud nebudeme pracovat na sobě, že nevzestoupíme, že tady jsou mimozemské bytosti, které nám pomáhají na naší cestě a bez nich bychom to vzestoupení nezvládli. Že bychom měli dělat to, co oni nám doporučují. Ale zde prosím pozor. I oni sami říkají, že nám to DOPORUČUJÍ. Proč to tak cítím? Protože oni mají svůj záměr, také mají svojí realitu a chtějí naplnit svoji realitu. Stejně tak učení mistři a duchovní guru. Ale ta naše realita je přeci jiná. Jak v makrokosmu, tak v mikrokosmu. To platí u všeho. Takže když oni říkají, jaký my máme potenciál, je to opět jenom jejich realita. A je na nás, abychom si sami řekli, jaký my máme potenciál. Že možná nemáte takovou fantazii či odvahu? Ale proč překonávat překážky, když to vše může jít hladce. Není potřeba se nic učit, my jsme napojeni na ZDROJ a tudíž uvnitř nás všechno víme. Rozhodně víme, kdo jsme a co bychom mohli dokázat. Nemusíme změnit svět, stačí změnit svoji realitu a tím se Vám změní svět. Naše sny a touhy nás vedou. Pojďme je objevit a naplnit. S radostí, láskou a štěstím. Netrapte se už chozením po různých akcích, hledáním životního partnera, dobré práce, poslušné rodiny. Žijte to co chcete. Ale pro to aby jste to žili, musíte vědět, co vlastně chcete. Takže pokud chcete, tak tím začněte. Vytvořte si ve snění Vaši realitu a celý vesmír Vám bude k dispozici, abyste tu realitu naplnili. Pokud je něčí realita, že v našich genech koluje krev mnoha mimozemských civilizací, je to prima, ale já když to slyším, tak se mi ježí chlupy na rukou. Proč? U mě to je proto, že minulost, přítomnost a budoucnost je jedno. Takže pokud já si teď myslím, že to tak není, moje minulost je taková. A možná časem přijdu na něco jiného a změním názor, pak se mi odkryje pravda daného okamžiku a bingo a já budu vědět více. Ale teď pokud mi někdo říká, co udělali různé civilizace v minulosti, aby nás změnili v budoucnosti a teď v přítomnosti co dělají, aby upravili naši budoucnost, tak to mi fakt nesedí. Neznám zatím svojí pravdu, svoji realitu v minulosti, ale to mi nebrání, abych neprožívala svoji radostnou realitu teď a tady. V mém životě není vše úplně doladěné tzv. na 100%, ale ani to mi nebrání prožívat radost, lásku a štěstí. Takže já vlastně nevím proč se mi ježí chlupy na rukou, ale vím, že jsem šťastná a že chci žít v klidu, harmonii a lásce. Tím se obklopuji a takový je můj svět. A jaký je ten Váš svět.........?

Helena

Zpět