Karmická očista

13.05.2012 07:42

Vážení čtenáři mých stránek,

po delší odmlce jsem opět zasedla k počítači a pokusím se napsat pár řádek.

Procházela jsem obdobím, když jsem si mohla vyzkoušet duchovní teorii v praxi. Bylo to velmi podnětné, ale zároveň velice obtížné období. Dovolte mi, trochu Vám tuto moji zkušenost přiblížit.

Jsem zastáncem názoru:“ To co se mi děje, je zrcadlem toho, co se děje uvnitř mě samotné. Pokud mě nějaká situace zaujme, tak se mě týká a je to můj problém. Je to moje zrcadlo“ Toť moje víra.

V listopadu jsem se musela nastěhovat ke své dceři, protože její přítel, s kterým žije, byl obviněn otcem mé vnučky ze zneužití. Přestože vztahy v naší rodině byly dosud velmi korektní, došlo k této situaci. A co se dělo…..?

Snažila jsem se být nezúčastněný pozorovatel celé situace, což bylo velmi, velmi obtížné. Ale myslím, že se mi to částečně dařilo. A měla jsem možnost vnímat, jak každý jedinec, který byl v této situaci nějak angažován, měl svůj názor na věc. Představte si, že jsem viděla cca 15 osob a každá měla úplně jiný názor na tuto situaci. To znamená 15 různých realit. Bylo strašně těžké udržet se v přítomném okamžiku a nehodnotit, ale fakt se mi to chvílemi dařilo a mohla jsem vidět jak každý z těch lidí, kteří byli do této situace vtaženi, měl svoji pravdu, svoji percepci vnímaní. Každý měl a žil svojí realitu. Ta byla úplně jiná než realita toho druhého. Velice zajímavý úkaz. Jak se na jednu věc můžou lidé dívat. Dalo mi velkou práci ovládat se, abych se oprostila od svého ega, které mě nabádalo k zlobě, co to ty lidi dělají s mojí vnučkou, co jí to dávají do života. Co dělají s mojí dcerou, která čeká další dítě a celé těhotenství je pro ni jeden velký stres. Z lidského pohledu to bylo strašné, ale z nadhledu mého vědomí jsem věděla, že všechny osoby, včetně mé vnučky s tímto souhlasily a chtěly to prožít. Potřebovaly to prožít.

Nechci popisovat detaily toho co se dělo, ale co to nakonec přineslo mě. Určitě každá zúčastněná osoba, si odnesla z této situace něco do svého života, co pro ni bylo důležité a u mě to bylo o tom, že mi moje vnučka pomohla změnit náš rodový program závislosti na partnerech. Abych to upřesnila, již cca 2 roky vím a pokouším se změnit program našeho ženského rodu, kdy jsme strašně závislé na mužích – partnerech a to do té míry, že ztrácíme sami sebe. A než abychom zůstali sami, tak radši budeme žít s někým, s kým prožíváme utrpení a starosti (což je ovšem opět velmi subjektivní ). Jak jsem na tomto problému začala pracovat, viděla jsem pokroky první u sebe v mém životě, pak u mojí maminky, ale stále ne u mojí dcery. A ejhle. Ona přišla tato situace, kdy se moje dcera musela rozhodnout, zda podpoří svoje dítě a podívá se na tu celou situaci z nadhledu, zda opravdu její dítě nemůže být zneužíváno jejím současným přítelem. A sama si prošla mentální úvahou k tomu, že její dcera je na prvním místě a pokud by bylo sebemenší podezření, tak by se zastala dcery. Víte, pro ty kdo neřeší závislost na partnerovi, to může připadat jako samozřejmost, ale pro ty co vědí o čem mluvím, tak ti si uvědomují, že to byl hodně důležitý mentální krok mé dcery, která si to dodnes neuvědomuje ( a není to důležité, že je v tomto nevědomá). Ona se rozhodla, že své dceři bude věřit, rozhodla se s láskou podívat na to, proč to otec mé vnučky udělal a nebyl v ní kus mstivosti a zloby. To přijetí a pochopení toho, proč to ten protějšek (otec mé vnučky)udělal. Vnímala jsem celou dobu, že to je strašně důležitý faktor. Byla jsem na ní hrdá. Nemohla jsem nijak zasahovat, ale svojí přítomností i u nich doma, svojí esencí lásky a pochopení, kterou jsem se snažila vyzařovat, jsem pomáhala i své dceři, vnučce a věřím, že i svému budoucímu zeťovi. Představte si, že má dcera, musela obhajovat tuto esenci lásky a pochopení před svým současným partnerem, který byl rudý vzteky, že ho někdo obvinil z něčeho takového. Velice nelehká situace. A mezi těmito energiemi se pohybovala moje vnučka, nenarozený vnuk a já. Ó jak silné emoce, jak silná energie, nával energie, který proudil, aby mohl protrhnout náš „karmický“ rodový program. Proč mám slovo „karmický“ v uvozovkách? Protože na karmu nevěřím. Myslím, že to je opět program naší společnosti. Věřím na příčinu a následek, ale karma se teď moc medializuje a myslím i komercionalizuje. Takže proto uvozovky.

Takže tím chci říci, že jsem prožila zkoušku toho, že mám žít přítomností, nesoudit ostatní, uvědomovat si, že jsme jedno a vše co se nám děje, je naším zrcadlem a potřebujeme to zažít. Jaké zrcadlo ta situace přinesla mně? Myslím, že zrcadlo dětské naivity, lásky a pochopení, zrcadlo mnoha dimenzí, ve kterých žijeme a ujasnění si toho, co je projekce mého ega a co je čisté vědomí. Jsem hrdá na svoji vnučku, že toto podstoupila, jsem hrdá na svoji dceru, že tu situaci zvládla intuicí a né myslí. Jsem hrdá na svého dnes už narozeného vnuka, že tu situaci zvládl (není to v našem 3D světě jednoduché, když matka v těhotenství pláče každý den a stresuje se o to, co se děje s její dcerou, co se stane s jejím partnerem a nastávajícím otcem atd.) Děkuji všem zúčastněným za jejich názory a skutky včetně toho obvinění. Moje mysl by toto nevymyslela a nikdy by mě nenapadlo, že mě to potká. Ale stalo se a zpětně mohu říci:“Děkuji“. Děkuji za smrt mého manžela, která mě dostala na úroveň komunikace s mým vědomím, že jsem byla schopna vnímat to množství realit v této kauze. Děkuji vesmíru, že mi umožnil a pomáhal udržet spojení s mým vědomým, s mojí podstatou, s mojí přítomností.

Děkuji novému partnerovi, který mi přišel poté do života a učí mě, že závislost není potřeba. Ale sdílení ano.

Děkuji

Helena

www.navratksobe.webnode.cz

Zpět