Jak pokračuje moje očista těla.

21.10.2012 22:53

Rok a půl jsem vitarián. Co to znamená? Jím především ovoce, zeleninu a syrové semínka a luštěniny. Tj. nejím nic co přešlo více jak 45 st. C.

Co mě k tomu vedlo? Nevím, to vzniklo postupně samo, nijak jsem to neřídila až jsem si jednoho dne uvědomila, že nejím skoro vůbec vařené věci. Uvědomila jsem si to, když jsem viděla video o vitariánech. V tu chvíli jsem si přiznala, ale vždyť to jsem já!!! Takže vše šlo jakousi cestou intuice. A já si vysvětluji čím to začalo a myslím, že to byla má touha vyléčit své krátkozraké oči. Jakmile jsem začala věřit v to, že náš organismus se dokáže samoléčit a nepotřebuje k tomu hordu lékařů a chemických preparátů, tak pak mě již vedla má intuice.

Co dál probíhalo? Psychicky jsem si zvykala na to, že jsem vitarián. Rozumějte je to poměrně radikální poloha a já si vždy říkala, že všeho s mírou a člověk by neměl být v ničem extremista. Vše že by mělo být v rovnováze. Takže jsem si hodně dlouho a pečlivě kontrolovala, zda mě tam nežene moje ego, ale zda to je opravdu intuice. A pak jsem si řekla, že to je asi stav očisty mého těla a že to prostě moje tělo potřebuje řešit radikálněji než je průměr. Takže to beru tak, že to je možná jev dočasný a netvrdím, že budu po celý zbytek svého života na raw (živé) stravě.

Chvilku to trvalo, než jsem našla svoji raw skladbu jídla. Ale tak po 5 měsících se to již stabilizovalo. Dneska bych řekla, že jsem na raw stravě cca z 90%. Ráda si dám to, na co mám chuť, což bývají polomáčené sušenky, tyčinka a nebo zmrzka. Nijak to neřeším. Mám na to chuť, tak si to dám. Řídím se už při nakupování pouze intuicí, takže vlastně nevím dopředu, co si odnesu z obchodu. A opravdu se divím. Prošla jsem si obdobím česnekovým, broskvovým, hruškovým, celerovým atd. Postupně mi pak vždy přišla informace, co si tím vlastně čistím.

Mezi tím mi přicházely do cesty různé očisty a některé z nich mě oslovily. První byla očista jater. Prošla jsem si během roku 4 očistami https://navratksobe.webnode.cz/vyziva-stravovani-ocista/jaterni-ocista/, teď po půl roce se chystám na další. Pak přišlo období kdy jsem cítila, že si čistím parazity (jedla jsem hodně česneku a feferonek), pak jsem posilovala imunitu (mohla jsem se ujíst po hlívě ústřičné), poté mi přišla očista cév a kloubů https://navratksobe.webnode.cz/vyziva-stravovani-ocista/odstraneni-vapenatych-usazenin/. Toto období trvalo celkem 1,5 roku. Opravdu očista na všech úrovních. Před nedávnem jsem četla knihu od M. Tombaka - Vyléčit nevyléčitelné a ejhle, přišla byla tam tato báječná očista na ledviny, hleny ...očista ledvin.pdf (985,5 kB). Rovnou jsem aplikovala tu větší dávku 200 citrónů, ale pak jsem cítila, že to nejsem schopná vypít vše, tak jsem si to upravila a trochu zkrátila, nicméně ty efekty očisty, se děly až po té kůře. Neuvěřitelné. Splaskl mi obličej a to nejsem nijak obézní, ale přesto byl asi nateklý, ulevilo se mi v nohách, které mě nebolely, ale přesto se cítím volnější, když pominu, že se mi osypal obličej beďary, tak jinak se mi pleť krásně vyčistila. Po měsíci to čistění přestalo, ale fakt všem doporučuji. No a hned po této očistě mi přišlo, ža bych si měla vyčistit tlusté střevo a protože nemám sílu udělat si sama klystýr, tak jsem si našla úžasnou terapii hydrocolon, kde Vám vypláchnou střeva zhruba 200 litry vody (postupně). Já jsem si našla toto centrum https://www.cordeus.cz/hydrocolon-terapie, je tam úžasná paní, která ví o střevě neuvěřitelné množství informací. Když jsem tam šla poprvé, styděla jsem se, měla jsem strach a byla jsem nervózní, ale ta kůra není nijak nepříjemná a vše je v pohodě. Úplně jsem byla konsternována tím, co ve mně bylo. Fuj. A to po 1,5 roce na raw stravě a 3 letech vegetariánství. No fakt síla. Takže všem opravdu doporučuji. Teď půjdu na 3 výplach, poté si dám jaterní očistu a pak půjdu na poslední výplach, který ze mě dostane všechny toxiny, které mi odejdou z jater.

Jsem sama zvědavá, kam mě mé tělo posune dál. Uzdravování očí pokračuje, teď mám poměrně dlouho 6 - 6,5 dioptrie tj. o 2 - 2,5 méně a uvidíme, co to udělá po výplachách. Ruku v ruce s touto fyzickou očistou jde i psychická a duševní očista, naučila jsem se radovat ze života, užívat si toho co mám a již nehledám věci okolo sebe, nehledám tolik odpovědi, protože cítím, že již není tolik se na co ptát. Že již jsem zjednodušila svůj život natolik, že radost a láska naplňují celý můj den. Samozřejmě, že někdy se sama sebe ptám, co bude, kam mě život vrtne, už se moc těším, protože cítím, že to bude strašně zajímavé a chvílemi až neuvěřitelné, co ještě v tomto životě prožiji a myslím to v tom pozitivním slova smyslu. Takže už se těším. Například na moji prosincovou cestu do Indie, kde se stavím pro svůj palmový list. Cítím, že tam na mě čeká 5 000 let a teď si ho jdu vyzvednout abych ještě více pochopila svůj život, své poslání, své touhy, sny a svoji cestu.

Přeji i Vám silnou vůli a víru v celkovou očistu Vašeho organismu a Vaší psýchy.

Helena

Zpět